טיסות זולות לאתונה

כל המידע על טיסות זולות לאתונה , טסים לאתונה? אתונה מציעה שילוב נפלא של אתרי ארכיאולוגיה לצד שכונות יפות וסצנת בילויים מפותחת למדי. מתכננים טיסות זולות לאתונה- כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

טיסות במחירים זולים לאתונה- קל ונגיש יותר מאי פעם

טיסות זולות לאתונה ברגע האחרון דילים שווים

המרחק הקצר בין אתונה לישראל הפך את אתונה ליעד מרכזי ופופולרי ביותר עבור התיירים מישראל. תיירים רבים בוחרים להגיע לאתונה בעונת התיירות ובכל ימות השנה על מנת ליהנות משלל אטרקציות מעניינות וייחודיות. טיסות זולות לאתונה ניתן למצוא בשלל מנועי החיפוש ולהתחיל את הטיול ברגל ימין. בין אם מדובר על שיטוש בסמטאות של אתונה או בילוי בשעת לילה מאוחרת- אין ספק כי מחכה לכם הנאה רבה.

אילו אטרקציות מחכות לכם באתונה

גבעת האקרופוליס

הגבעה המשקיפה על פינות רבות במרכז העיר. מדובר באתר ארכיאולוגי מושלם ביותר גם עבור מי שאינו מגלה עניין בארכיאולוגיה. ההמלצה היא להגיע לביקור במקום על מנת להתרשם מהאוצרות הנפלאים. במקום תמצאו שרידים מרהיבים ביותר מתקופת הזוהר של אתונה, בין היתר שרידים מתקופת הפרתנון- מקדש יווני מהמאה החמישית לפני הספירה אשר היווה את הפסגה של אדריכלות יוון.

כיכר השוק, אגורה (Agora)

בכיכר השוק נערכו בעבר מפגשים חברתיים ואף התקיימו משפטים. למעשה,כל אזרח אשר עבר במקום היה יכול לקחת חלק במשפטים להיות שופט. כיכר השוק היה נחשב למרכז פוליטי חברתי של אתונה רבים מהתיירים מגיעים למקום על מנת לחזות בהיסטוריה.

גבעת ליקאביטוס (Lycavittos, "גבעת הזאבים")

מדובר בגבעה הגבוהה ביותר באתונה. ההמלצה היא להגיע למרפסת התצפית המצויה בפסגה רגע לפני סיום היום על מנת להבחין בשקיעה המרהיבה ביותר.

שכונת אקסרכיה (Exarcheia)

מדובר באחת השכונות המעניינות ביותר אשר תיתקלו בהן במסגרת הטיסה לאתונה. מדובר בשכונה אשר חיה ובועטת לאור כל שעות היממה, בין אם מדובר על שעת לילה מאוחרת או בין אם מדובר על שעות הבוקר. לא משנה מתי תגיעו לשכונה, כל שעה תמצאו מה לעשות שם. השכונה כוללת היסטוריה ייחודית ועשירה בתרבות אלטרנטיבית. אם אתם חובבי תרבות, אין ספק כי הגעתם למקום המתאים ביותר. ברחבי השכונה תמצאו שלל מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע וברים. בברים השונים תוכלו לשמוע מוזיקה חיה במגוון סגנונות.

Six d.o.g.s

טיסות זולות לאתונה כל המידע על אתונה

טיסות זולות לאתונה כל המידע על אתונה

מדובר במרכז בילוי תרבות אשר נפתח בשנת 2019. אנשי אתונה אוהבים לבלות כמה שיותר. אם אתם מגיעים לאתונה, הרי תוכלו ליהנות מחיי לילה סוערים במיוחד. ישנם מספר מקומות בילוי גלויים ואילו ישנם מקומות בילוי מסתוריים ומפתיעים במקומות חדשים. המרכז נפתח על חורבות מבנה מהמאה ה 19 אשר עבר שיפוץ יסודי והתאמה למבנה ובו אפשר לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. מה עוד מחכה לכם במתחם?

נוסף על כך, מחכה לכם בר- מסעדה המצוי בחצר גדולה ובר נוסף המצוי בקומת הכניסה וחלל הרצאות והופעות. הפעילות במקום מתקיימת הן בשעות הבוקר והן בשעות הלילה ומציעה לקהל המבקרים ליהנות מחיי התרבות שיש לאתונה להציע להם.

הגנים הלאומיים

הגנים הלאומיים נחשבים לאטרקציה מיוחדת באתונה. הם מצויים צמוד לבניין הפרלמנט ובין השנים 1840- 1973 הם נחשבו לרכוש מלכותי אשר הציבור היה יכול להגיע לביקור במקום רק בשעות אחר הצהריים. הגנים כוללים בין היתר פסיפס רומי, גן חיות וכן מרכז תרבות.

תיאטרון דורה סטרטו

מדובר בתיאטרון ובו תוכלו ליהנות מריקודים יוונים מסורתיים. בכל ערב תהיה לכם האפשרות לחזות בשלל מופעי ריקוד. המופעים כוללים 75 רקדנים, מוזיקאים וזמרים למעלה מ 2000 תלבושות.

מבקרים עם ילדים באתונה- אילו אטרקציות מחכות לכם

בבואכם לטייל עם הילדים באתונה, תהיה לכם האפשרות ליהנות משלל אטרקציות מהנות במיוחד. כעת נביא בפניכם אטרקציות אשר כדאי לכם לבחון במסגרת שהייה עם הילדים באתונה:

אוטובוס התיירים של אתונה

טיול באתונה באמצעות אוטובוס התיירים באתונה עשוי להיות פתרון נהדר לטיול עם ילדים. מדובר בדרך קלה ונוחה במיוחד המאפשרת לילדים לראות מקומות שונים באתונה אם אתם מגיעים לחופשה עם ילדים באתונה, הרי כדאי לכם ליהנות מנסיעה באוטובוס התיירים האדום הממתין לקחת אתכם למקומות שונים.

גן החיות אטיקה

אם הילדים שלכם אוהבם בעלי חיים, הרי ביקור במקום יאפשר להם ליהנות הנאה מלאה. ביקור בגן החיות נחשב חוויה מרהיבה ביותר ומלאה בצבעים ונוצות. בגן החיות תמצאו למעלה מ2,000 מינים של ציפורים ושלל בעלי חיים אקזוטיים.

היכן לאכול באתונה

אי אפשר לטוס לאתונה בלי ליהנות מחוויה קולינרית משמעותית. בשנים האחרונות לצד אטרקציות שונות רבים מבינים את החשיבות של הקולינריה במסגרת טיסה. באתונה תמצאו שלל מאכלים מקומיים נפלאים אשר טעימה מהם יאפשרו לכם להתחבר למסורת ולגלות קולינריה נפלאה ביותר.

אם אתם מגיעים לאתונה ומחפשים מקומות ליהנות מאוכל מקומי, ההמלצה שלנו היא לבחור במקומות הנ"ל המספקים לכם חוויה בלתי נשכחת ורצון לטוס פעם נוספת לאתונה על מנת ליהנות מכל מה שיש לאתונה להציע לכם.

Klimatria

אם אתם מעוניינים ליהנות מאוכל יווני , מוזיקה וריקודים- אין ספק כי הגעתם למקום הנכון ביותר. מדובר בטברנה משפחתית ידועה אשר החלה את דרכה בשנת 1927 ומציעה למבקרים ליהנות ממאכלים ים תיכוניים , מוסיקה וריקודים.

Stofi

אם חשקה נפשכם בסעודת מלכים הכוללת נוף לאקרופוליס, הרי מדובר במקום נפלא עבורכם. הנוף הנהדר של אקרופוליס הכולל מבנים ושרידים ארכיאולוגיים מתקופת הזוהר של אתונה נשקף ממרפסת המסעדה ונחשב לנוף מרשים במיוחד בעיר.

Varoulko

אם חשקה נפשכם בבילוי בסגנון כוכב מישלן על שפת הים, ההמלצה שלנו היא להגיע למקום הנ"ל. מדובר באחד מאתרי התיירות היפים והמרשימים ביותר. אין ספק כי ארוחה בסגנון כוכבי משלן תשדרג את החופשה שלכם ותהפוך אותה למושלמת ביותר.

נסיעה לאתונה לא חייבת להיות יקרה. עם קצת מחקר ומסירות, אפשר למצוא טיסות זולות לעיר. פוסט זה בבלוג יבחן את הדרכים השונות למציאת טיסות זולות לאתונה, כולל שימוש בחברות תעופה בתקציב נמוך, מחקר מחירים ושימוש באתרי השוואות.

שימוש באדג'ט איירליינס

אחת הדרכים החסכוניות ביותר להזמנת טיסה לאתונה היא להשתמש בחברות תעופה זולות. חברות תעופה זולות כמו איזיג'ט ו-Ryanair מציעות תעריפים מוזלים לאתונה. טיסות אלו אמנם לא כוללות את כל המותרות של טיסות יקרות יותר, אך הן מציעות דרך מצוינת לחסוך כסף. חשוב לחקור את חברות התעופה התקציביות השונות כדי למצוא את התעריפים הטובים ביותר, שכן המחירים עשויים להשתנות באופן משמעותי. בנוסף לבדיקת אתרי האינטרנט של חברות התעופה התקציביות, כדאי להשוות בין התעריפים השונים באתרי השוואות כמו Skyscanner ו-Kayak.

בדיקת מחירים: דרך נוספת למצוא טיסות זולות לאתונה היא לערוך מחקר משלך. מומלץ לבדוק את אתרי האינטרנט של חברות התעופה הגדולות, כמו בריטיש איירווייס ולופטהנזה, שכן חברות אלו מציעות לרוב תעריפים נמוכים יותר מחברות תעופה בתקציב נמוך. כדאי גם לבדוק באתרי האינטרנט של חברות תעופה אזוריות קטנות יותר, שכן אלו יכולות להציע לעיתים תעריפים זולים יותר. בנוסף, כדאי לבדוק את הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה. חברות תעופה מסוימות מציעות הנחות ללקוחות המזמינים את הטיסות שלהם מראש, בעוד שאחרות מציעות תעריפים זולים יותר בשעות השפל.

שימוש באתרי השוואות: לבסוף, אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא טיסות זולות לאתונה היא להשתמש באתרי השוואות. אתרי השוואות כגון Skyscanner ו-Kayak מאפשרים למשתמשים לחפש טיסות במספר חברות תעופה ולהשוות מחירים. אתרים אלו מעולים למציאת הדילים הטובים ביותר והתעריפים הזולים ביותר. חשוב לבדוק אתרי השוואות מרובים, שכן המחירים עשויים להשתנות במידה ניכרת. בנוסף, חלק מאתרי השוואות מציעים מבצעים והנחות מיוחדות, לכן כדאי לחקור אתרים אלו לפני הזמנת טיסה. בסך הכל, ישנן דרכים רבות למצוא טיסות זולות לאתונה. בין אם זה שימוש בחברות תעופה בתקציב נמוך, מחקר מחירים או שימוש באתרי השוואות, יש הרבה אפשרויות למציאת העסקאות הטובות ביותר. חשוב לעשות מחקר ולהשוות מחירים, שכן התעריפים הזולים ביותר עשויים להשתנות באופן משמעותי. בנוסף, הזמנת טיסות מראש ונסיעות בשעות שפל עשויות לעתים קרובות להניב הנחות. עם קצת מחקר ומסירות, אפשר למצוא טיסות זולות לאתונה.

תמונה של מטוס ממריא משדה תעופה.
אילוסטרציה: מטוס ממריא משדה תעופה.

חוקרת מחירים

אחד ההיבטים החשובים ביותר במציאת טיסות זולות לאתונה הוא ביצוע המחקר שלך. חשוב לעיין באתרי האינטרנט של חברות תעופה גדולות וחברות תעופה אזוריות, מכיוון שלעתים קרובות אלו יכולים להציע תעריפים זולים יותר מאשר חברות תעופה תקציביות. בנוסף, כדאי לבחון את המחירים של חברות תעופה שונות באתרי השוואות, שכן המחירים יכולים להשתנות באופן משמעותי. כדאי גם לחקור את הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה, שכן חברות תעופה רבות מציעות הנחות ללקוחות המזמינים מראש או בתקופות שיא. מחקר משלך יכול לעזור לך למצוא את העסקאות הטובות ביותר ואת התעריפים הזולים ביותר.

שימוש בתוכניות תגמולים: בנוסף, כדאי לבדוק תוכניות תגמול של חברות תעופה. חברות תעופה רבות מציעות תוכניות נאמנות המאפשרות ללקוחות לצבור נקודות או מיילים כשהם מזמינים טיסות. לאחר מכן ניתן לממש את הנקודות הללו לטיסות מוזלות או בחינם. חשוב לחקור את תוכניות התגמול השונות ולהשוות בין ההצעות של חברות תעופה שונות. תוכניות תגמול מסוימות מציעות תגמולים נדיבים יותר מאחרות, לכן כדאי להקדיש זמן להשוואה בין התוכניות השונות. שימוש בתוכניות תגמולים היא דרך מצוינת להפיק את המרב מההזמנות של חברת התעופה שלך. בסך הכל, ישנן דרכים רבות למצוא טיסות זולות לאתונה. בין אם זה שימוש בחברות תעופה בתקציב נמוך, מחקר מחירים או שימוש באתרי השוואות, יש הרבה אפשרויות למציאת העסקאות הטובות ביותר. בנוסף, שימוש בתוכניות תגמול של חברות תעופה הוא דרך מצוינת להפיק את המרב מההזמנות שלך. עם קצת מחקר ומסירות, אפשר למצוא טיסות זולות לאתונה.

שימוש באתרי השוואה

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את התעריפים הטובים ביותר היא באמצעות אתרי השוואה. אתרים אלו מאפשרים לכם להשוות בין מחירי חברות תעופה שונות ולמצוא את התעריפים הזולים ביותר. חשוב להשתמש באתרי השוואות הכוללים חברות תעופה מרכזיות ואזוריות, שכן אלו מציעות לרוב תעריפים זולים יותר מחברות תעופה בתקציב נמוך. בנוסף, כדאי לחקור את אתרי ההשוואה השונים כדי לקבוע אילו מציעים את המבחר המקיף ביותר של טיסות. אתרי השוואות הם דרך מצוינת למצוא את הדילים הטובים ביותר לטיסות לאתונה. בנוסף, הם יכולים לעזור לך למצוא טיסות עם מדיניות הביטול הגמישה והנדיבה ביותר.

תמונה של מישהו חוקר טיסות במחשב נייד.
אילוסטרציה: מישהו חוקר טיסות במחשב נייד.

הזמנה מוקדמת

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את הדילים הטובים ביותר לטיסות לאתונה היא להזמין מוקדם. חברות תעופה מציעות לרוב את המחירים הטובים ביותר לנוסעים המזמינים לפחות שלושה חודשים מראש. בנוסף, הזמנה מראש מעניקה לך את הגמישות לבחור את הטיסה, המושב וחברת התעופה המועדפים עליך. טיסות ברגע האחרון יכולות להיות דרך מצוינת לחסוך כסף, אבל הן יכולות להיות גם מסוכנות, מכיוון שהזמינות מוגבלת והמחירים עלולים להיות יקרים.

גמישות: אם אתם מחפשים את הדילים הטובים ביותר בטיסות לאתונה, חשוב להתגמש. בעת חיפוש טיסות, קחו בחשבון ימים ושעות שונים, כמו גם נמלי תעופה שונים. לדוגמה, טיסות לאתונה מלונדון עשויות להיות זולות יותר בימים מסוימים, או אם אתה טס משדה תעופה אחר. בנוסף, שקול שדות תעופה חלופיים באתונה, מכיוון שהם עשויים להציע דילים טובים יותר.

מחקר: לפני הזמנת טיסות, חשוב לעשות את המחקר שלך. שקול לחקור חברות תעופה שונות ומדיניותן, כמו גם את שדות התעופה באתונה. לחברות תעופה יש מדיניות ביטולים שונה, לכן חשוב להכיר את התנאים וההגבלות. בנוסף, כדאי לחקור את שדות התעופה השונים באתונה, מכיוון שחלקם עשויים להציע מחירים טובים יותר מאחרים.

דילים: כשמחפשים טיסות לאתונה, חשוב לחפש דילים. חברות תעופה מציעות לעתים קרובות עסקאות ליעדים ספציפיים, כגון תעריפים מוזלים או תגמולי נאמנות. בנוסף, כדאי להירשם לניוזלטרים מחברות תעופה שונות ואתרי השוואות, מכיוון שהם עשויים להציע מבצעים ומבצעים בלעדיים. לבסוף, כדאי לבדוק בלוגים ופורומים של טיולים, מכיוון שלעתים קרובות יש להם טיפים כיצד למצוא את העסקאות הטובות ביותר. בסך הכל, הזמנת טיסות לאתונה יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם זאת, על ידי ביצוע המחקר שלך והיותך גמיש ויצירתי, תוכל למצוא את העסקאות הטובות ביותר. החל משימוש באתרי השוואה וכלה בחקר חברות תעופה ושדות תעופה, ישנן מספר אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש כדי למצוא את התעריפים הטובים ביותר. בנוסף, כדאי לחפש דילים ומבצעים מחברות תעופה שונות ואתרי השוואות. עם קצת מאמץ וסבלנות, תוכלו למצוא בקלות את הטיסות הטובות ביותר לאתונה.

שימוש בהנחות

כשמחפשים טיסות לאתונה, כדאי גם לחפש הנחות. חברות תעופה מציעות לרוב הנחות לסטודנטים, קשישים ואנשי צבא, לכן כדאי לברר לגביהן בעת הזמנת טיסות. בנוסף, חברות תעופה מסוימות עשויות להציע הנחות לקבוצות או משפחות המטיילות יחד. בנוסף, אם אתה חבר בתוכנית נאמנות, ייתכן שתהיה זכאי להנחות נוספות. לבסוף, כרטיסי אשראי מסוימים עשויים להציע הנחות על טיסות, אז כדאי לבדוק עם מנפיק הכרטיס שלך אם אתה יכול לקבל תעריף מוזל.

טיסות זולות לאתונה:

חברת תעופהמחיר (ILS)תאריך עזיבהתאריך חזרה
אייר קנדה135019/04/202126/04/2021
יונייטד – איירליינס120021/05/202128/05/2021
דלתא איירליינס115013/06/202120/06/2021
אליטליה140001/07/202108/07/2021

מציאת טיסות זולות לאתונה אפשרית עם קצת מחקר ומסירות. באמצעות שימוש בחברות תעופה בתקציב נמוך, חקירת מחירים, שימוש באתרי השוואות, הזמנה מוקדמת ושימוש בהנחות, תוכלו למצוא טיסות לעיר המתאימות לתקציב שלכם.