טיסות זולות לטורקיה

טיסות זולות לטורקיה אנטליה איסטנבול אנטליה במחירים מנצחים

מתכננים טיסה לטורקיה בקרוב? כיום ניתן למצוא טיסות זולות לטורקיה אשר יאפשרו לכם לצאת לחופשה המושלמת וליהנות הנאה מלאה. טורקיה מציעה לתיירים שלל אטרקציות, נופים מרהיבים ומקומות בילוי עוצרי נשימה.

כל הפרטים החשובים- בכתבה הבאה.

שילוב מנצח בין מזרח ומערב

טורקיה נחשבת יעד פופולרי המאפשר לתיירים ליהנות מחיבור של מזרח ומערב. מלבד שהייה באינסטנבול הנחשבת לאחד המקומות הפופולריים ביותר לחופשה, ניתן ליהנות מחופשה גם בחבל אנטליה המציע שלל חבילות נופש משתלמות במיוחד. אם אתם מעוניינים ליהנות משילוב של מסלולי טיול מרהיבים ושלל אטרקציות תיירותיות- הרי הגעתם למקום הנכון ביותר.

היכן תמצאו טיסות זולות לטורקיה

בשל העובדה כי טורקיה נחשבת לאחד מיעדי החופשה הפופולריים ביותר הרי לא קשה למצוא טיסות זולות לטורקיה. לא משנה מתי אתם מתכננים טיסה לטורקיה, לא יהיה לכם קשה במיוחד להשיג דילים משתלמים. עונת התיירות בטורקיה נמשכת במסגרת חודשי הקיץ וישנן חברות תעופה רבות אשר מציעות דילים לחופשה קיצית משתלמת במיוחד. כך או אחרת, ההמלצה היא לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת לבחור את החברה המציעה לכם את הדילים המשתלמים ביותר אשר יאפשרו לכם להתחיל את החופשה שלכם ברגל ימין וליהנות מכל רגע.

טיסות זולות לטורקיה

מוזמנים ליהנות מחופשה חלומית באנטליה

טורקיה מאפשרת לתיירים המגיעים אליה ליהנות מחופשה מהנה במיוחד הכוללת בין היתר מורשת היסטורית, תרבות מרתקת המשלבת מזרח ומערב וכמובן נופים מדהימים ועוד לא הזכרנו את הקולינריה המופלאה. טיסות לטורקיה קצרות במיוחד ותוך כמה שעות ניתן להגיע לאחד היעדים היפים ביותר בשביל חופשה נפלאה. אם אתם מחפשים יעד מרכזי בטורקיה, אנחנו ממליצים לכם להתחיל באנטליה- מדובר בסגנון חופשה הכל כלול ובו תהנו משלל פינוקים שונים במחירים משתלמים לכל כיס. המשמעות בשבילכם היא כי לא תצטרכו לעזוב את פתח המלון על מנת ליהנות מכל היתרונות של אנטליה. במלון מחכה לכם שתייה חופשית, בריכות שחייה, ספא והופעות בדיור – הכל כלול במחיר. כל האטרקצעות מחכות לכם במלון ואתם יכולים להתרווח, להישען לאחור וליהנות משלל אטרקציות מפנקות במיוחד.

מוזמנים ליהנות מהמטבח הטורקי

טיסות לטורקיה יאפשרו לכם לבלות ולהכיר את המטבח הטורקי. כידוע, מסע לארצות שונות טומן בחובו אפשרות להכיר את המטבח המקומי ומדובר בחוויה נפלאה של ניחוחות וטעמים. מה מחכה לכם במטבח הטורקי?

תבלינים מיוחדים
דגים
מאפים

הנה מספר מסעדות שאסור לכם להחמיץ בביקור בטורקיה
אם אתם מעוניינים לטעום מהקולינריה בטורקיה, הרי הנה מספר מסעדות אשר מומלצות לביקור.

Ali Ocakbası

טסים לאיסטנבול? מדובר במסעדה שכדאי לכם לבקר בה. המסעדה ממוקמת במבנה עתיק חצי נטוש הכולל נוף מרהיב. ההמלצה היא לא לקחת את המעלית אלא דווקא לעלות במדרגות על מנת להתרשם מהנוף. במסעדה תוכלו ליהנות מתפריט לא שגרתי במיוחד. עבור חובבי הבשר ביניכם, ההמלצה היא לנסות את מנת צלעות הטלה בשם קבורגה", צלעות בגריל פחמים בתיבול צילי ומלח.

Zübeyir Ocakbası

אם אתם מחפשים מסעדה אותנטית לטעום את המטבח הטורקי, הגעתם למקום הנכון והמתאים ביותר. המטבח מתמחה בהכנת כבשים וטלאים ברמה גבוה. באמצע המסעדה תוכלו להבחין בגריל אשר ניתן לשבת סביבו ולראות כיצד העבודה של הטבח מתבצעת. הארוחה כוללת מספר בשרים כמו בשר כבש, טלה ובקר ומוגשת לפני הסועדים.

Neolokal

אם אתם מחפשים ליהנות ממטעמים של המטבח הטורקי, הרי השף במסעדה מגיש אוכל לבנטיני הכולל פרשנות מודרנית. בבואכם למסעדה תהנו ממטבח מודרני הכולל תבשיל טלה ופריקי וגם קינוח דלעת מסוכרת.

הכירו את עיירת הנופש במחוז אנטליה

אם ברצונכם ליהנות הנאה מלאה במסגרת הטיסה לטורקיה, אנו ממליצים לכם לעצור בעיירת הנופש קמר הממוקמת באנטליה. בעיירת הנופש תהנו ממזג האוויר ים תיכוני חם ויבש, עם מים נעימים. אם אתם חובבי טבע ונוף, הרי הגעתם למקום הנכון- תוכלו ליהנות מיופי טבעי הכולל בין היתר ים, הרים ויערות. קמר נחשבת למקום בילוי פופלרי בקרב תיירים המגיעים לטורקיה ומחפשים מקום נעים ונוח לשהות בו במהלך החופשה. אם אתם מחפשים מסעדות באזור, הרי באזור המרינה תוכלו ליהנות משלל מסעדות, ברים ומועדונים.

מוזמנים ליהנות מחיי הלילה של מרמריס

מרמריס היא עיירת נמל ונופש הממוקמת בדרום מערב טורקיה. מרמריס נחשבת לאחד המקומות הפופולריים ביותר בטורקיה. אם אתם מגיעים למרמריס, הרי תוכלו ליהנות מחיי לילה עשירים. אם אתם מתכננים להגיע למרמריס, ההמלצה היא להגיע בין עונת החורף לעונת האביב- אז האקלים נעים במיוחד ומאפשר לכם ליהנות משפע האטרקציות שמחכות לכם במרמריס.

אילו אטרקציות מחכות לכם בטורקיה

מרוץ פורמולה 1 באיסטנבול

מרוץ זה מתקיים אחת לשנה באיסטנבול וכולל נקודות תצפיות רבות ומרכזי אירוח. 600 מיליון צופים יעקבו אחר המסלולים השונים בהם יקחו חלק נהגי פורמולה 1. מדובר באחד האירועים המרכזיים ביותר בטורקיה המושכים תיירים רבים חובבי ספורט.

פסטיבל אספנדוס באנטליה

מדי חודש יוני תוכלו ליהנות מהפסטיבל אשר מתקיים באמפיתיאטרון ליד אנטליה. מדובר במבנה היסטורי מרשים אשר נשמר בצורתו המקורית בשל העובדה כי מדובר במלון אורחים אשר הבנייה שלו הוקדשה לקיסר הרומי הנודע מרקוס אורליוס. במבנה נערכים אירועים שונים ובין היתר אופרות ומופעי בלט.

פסטיבלים הבינלאומיים של איסטנבול

איסטנבול מארחת פסטיבלים שונים בינלאומיים לתיאטרון, מוזיקה וכמו כן את הביאנלה לאומנות. המופעים מתקיימים באתרי התיירות השונים- חלקם באתרים היסטוריים ואילו אחרים תחת כיפת השמיים וכוללים שורה מרשימה של אומנים מרחבי העולם.

לגלות את הרי הטארוס

במרכז החלק הדרומי של טורקייה מעל לחוף העיר אלניה אתם מוזמנים לגלות את הרי הטארוס. ביקור במקום יאפשר לכם לגלות נופים מרהיבים, הליכה בנופים משתנים וכן מערות ואגמים. מוזמנים לבקר בכפרים קטנים המצויים באזור וליהנות ממסורות אותנטיות.