טיסות זולות להולנד

טיסות זולות להולנד ישירות במחירים מיוחדים

כל המידע בנושא טיסות זולות להולנד דילים מבצעים דרך מגוון חברות מבצעות טיסה ישירה לאמסטרדם מגוון יעדים , הולנד נחשבת למדינה קטנה המצויה בצפון אירופה מהווה אחד מיעדי החופשה הפופולריים ביותר הן עבור צעירים והן עבור מבוגרים. אין ספק כי טיולי משפחות בהולנד או טיול אחרי צבא מאפשר לכם לגלות את סוד קסמה של הולנד. באמצעות רכיבה על אופניים יש לכם אפשרות להכיר את הולנד טוב יותר. בעת הרכיבה על האופניים יש לכם אפשרות להכיר את הצדדים היפים של הולנד.

מהי העונה הטובה ביותר לבקר בהולנד

מתלבטים מתי כדאי לכם לטוס להולנד? חשוב שתדעו כי חברות תעופה המפעילות טיסות סדירות להולנד בכל ימות השנה אך עונת התיירות בהולנד נמשכת מאפריל ועד חודש אוקטובר. שיא עונת התיירות בעונת הקיץ בין החודשים יולי- אוגוסט, אז ניתן לראות המוני תיירים מגיעים להולנד ונהנים משלל אטרקציות שונות. גם ביקור בעונת האביב יאפשר לכם לחוות את ההנאה של טיול בהולנד.אמנם יש להביא בחשבון כי מזג האוויר עשוי להיות קר לעיתים, אבל בתקופה של עונת האביב תוכלו ליהנות מפריחה נפלאה. נוסף על כך, בעונת האביב ניתן ליהנות משורה ארוכה של פסטיבלים.

טיסות זולות להולנד

טיסות זולות להולנד איך תגיעו להולנד

חברות תעופה רבות מציעות טיסות זולות להולנד במחירים משתלמים ביותר. אם ברצונכם לטוס להולנד במחירים משתלמים לכל כיס, ההמלצה היא לבחון את ההיצע ולראות מהי חברת התעופה המציעה את המחירים המשתלמים ביותר. בבואכם להולנד כדאי לרכוש את כרטיס-Holland Pass מדובר בכרטיס המקנה שלל הנחות במקומות בילוי שונים בהולנד.

בתי מלון מעניינים בהולנד

טסים להולנד ומחפשים בתי מלון מעניינים ? הולנד מציעה לתיירים שלל בתי מלון מעניינים במיוחד. אם חשבתם שיש צורך לנסוע רחוק על מנת ליהנות מהאווירה של יערות הגשם,הרי טעיתם. ביקור כפר קטן יאפשר לכם לישון בבית על עץ.

Het Kleine Paradijs (גן העדן הקטן) אשר מצוי בכפר במחוז פריזלנד יאפשר לכם לישון כמו בבית עץ. בחזית המקום מרפסת מרשימה במיוחד הנראית חלק מיער. מה באשר חווית הלינה? בבואכם למקום תהיה לכם האפשרות ליהנות מחווית לינה מהנה במיוחד. במקום תמצאו מיטה זוגית, חימום ומטבחון, מקלחת, שירותים.

בית קוביות של פיט בלום

עוד מקום מרהיב ללון בו במהלך השהייה שלכם בהולנד.מדובר באחד המתחמים הפופולריים ביותר הכולל 40 בתים דמוי קובייה אשר מחוברים בזווית 45 מעלות והמראה המתקבל הוא יער של קוביות. עבור תיירים מדובר במקום חובה לעצור בו, בייחוד עבור חובבי ארכיטקטורה מושבעים אשר מגיעים לעיר.במקום תמצאו הוסטל במחירים משתלמים, מה שיהפוך את החוויה שלכם לבלתי נשכחת.

הולנד עם ילדים: המלצות שוות לאטרקציות עם ילדים

טיסות זולות להולנד עם ילדים? אם אתם מחפשים אטרקציות לטיול עם הילדים, הרי ההמלצה היא לבחון את האטרקציות הבאות:

Efteling: פארק שעשועים זה נחשב לאחד הפארקים המרהיבים ביותר באירופה. משפחות המגיעות להולנד מגיעות לפארק על מנת ליהנות עם הילדים. מדובר בפארק קסום למדי ובו ניתן ליהנות ממתקנים שונים וכן משלל דמויות שונות כמו גמדים, מכשפות ועוד. בפארק מחכים לכם שלל מתקנים כמו רכבות הרים וקרוסלות שונות המתאימות לילדים קטנים.

שייט תעלות חיטהורן: אטרקציה נוספת המתאימה לבילוי עם הילדים. מדובר בחוויה משמעותית ביותר בעת ביקור בהולנד. במסגרת השייט ההנאה מובטחת הן לילדים והן להורים אשר מוזמנים ליהנות מנוף מרהיב במהלך הדרך. מדובר בעיירה ציורית אשר נראית כמו ציור של ממש והנופים בה מרהיבים ביותר. מדובר בעיירה יפה ביותר הכוללת נופים כפריים.

מדורדם: טיסה להולנד חייבת לכלול גם ביקור בהולנד המיניאטורית. ביקור בעיר האג יאפשר לכם ליהנות מן העיר המיניאטורית מדורדם (Madurodam)- העיר נחשבת לאחת האטרקציות המפורסמות ביותר בהולנד. ברחבי המקום תוכלו להתרשם משלל אטרקציות של הולנד כמו תחנות רוח, תעלות מים ועוד.

אילו אטרקציות כדאי לכם לבחון בהולנד

המוזיאון הפתוח של הולנד (Nederlands OpenluchtMuseum): חובבי האמנות ביניכם ייהנו מביקור במוזיאון הפתוח של הולנד. המוזיאון מציג בין היתר בתי מגורים, חוות, בתי מלאכה וכן תחנות רוח וחנויות שונות. נוסף על זאת, במוזיאון ניתן למצוא גם חשמליות עתיקות וכן אוספים של תלבושות מסורתיות.

בגן החיות בורגר (Burger Zoo) : מדובר בגן חיות אשר חגג יום הולדת מאה ועדיין מושך אליו מבקרים רבים. נוסף על זאת, ניתן לראות גם פארק ספארי הכולל יער טרופי ואזור מדבר מקורה.

דה הוחה פלואה (De Hoge Veluwe ): מדובר בפארק הגדול ביותר בהולנד. במסגרת הביקור בפארק תהיה לכם האפשרות ליהנות מרכיבה על אופניים ולראות מרחבים עצומים ביותר.

היכן תמצאו קינוחים מושחתים בהולנד

אי אפשר לבקר בהולנד בלי ליהנות מחוויה קולינרית משובחת. מלבד ציפס, הולנד מציעה למבקרים שלל אפשרויות טעימות במיוחד. היכן תמצאו את הקינוחים המושחתים ביותר? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה:

Van Wonderen Stroopwafels

במקום תמצאו ופל הולנדי גדול ונדיב במיוחד וכמובן טעים מאד. סירופ הקינמון על הוופל הופך אותו לטעים במיוחד. בין השכבות של הוופל מניחים את סירופ הקרמל, סוגרים את הוופל ומעל שמים ציפוי של שוקולד נוטלה- אין ספק כי מדובר בחגיגה טעימה במיוחד.

Van Stapele Koemakerij

טיסה להולנד תביא אתכם גם למאפיית העוגיות השווה בהחלט. אם אתם חובבי עוגיות, הרי חשוב ביותר לעצור במאפייה וליהנות הנאה מלאה. העוגיות המפורסמות ביותר הן עוגיות השוקולד הנאפות במהלך כל היום. בתוך העוגיות תגלו שוקולד לבן איכותי וגם שוקולד צ'יפס טעים במיוחד.

Pluk

אם אתם לא מתחילים לאכול לפני שאתם מעלים תמונה לאינסטגרם, הרי חובה עליכם לעצור במקום. מדובר במקום שמגיש ארוחות בוקר פוטוגניות במיוחד. במקום תוכלו ליהנות משלל ארוחות נהדרות וקינוחים נהדרים כמו עוגת גזר וקאפקייקס – אין ספק כי מחכה לכם חוויה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד.